Vers van de pers

Het leuke aan werken in communicatie, film en media is dat je nieuwe werk zo lekker zichtbaar is. En dat je het dus gemakkelijk met iedereen kan delen. Hier vind je m’n laatste nieuws.

Vers van de pers

Het leuke aan werken in communicatie, film en media is dat je nieuwe werk zo lekker zichtbaar is. En dat je het dus gemakkelijk met iedereen kan delen. Hier vind je m’n laatste nieuws.

Longread voor Soundcircus

Geluidsstudio Soundcircus is al dertig jaar gespecialiseerd in het vinden en opnemen van stemgeluid. Maar helemaal nieuw is dat ze nu ook stemmen máken met behulp van hun Soundcircus Intelligent Speech System. ALDI had de primeur met een unieke eigen AI-reclamestem. En daarover mocht ik ze bij Soundcircus het hemd van het lijf vragen.

Grafisch werk voor Medisch Centrum West

De mateloos populaire televisieserie Medisch Centrum West komt terug met een nieuwe reeks afleveringen. De opnames worden nu gemaakt in een leegstaand ziekenhuis en ik maakte posters, foldertjes, stickers en bordjes om de sets mee aan te kleden. Kan ik alleen nu nog niks van laten zien… Stay tuned!

Interviews voor GVB

Of ik zin had om medewerkers te interviewen voor de werkenbij-site van GVB? Nou en of ik daar zin in had. Want ik vind het altijd leuk om mensen te horen praten over waar ze goed in zijn. Zo vertelde Özgür me hoe hij de Noord-Zuidlijn repareerde, interviewde ik Günther en Joël over hun tramlijn en leven samen, en sprak ik ook met Renate, Tsi-Jan en Johar over hun baan bij GVB.

En het is een wrap!

Afgelopen maanden werden Skiff, How to win at life en het tweede seizoen van televisieserie Tenminste houdbaar tot opgenomen. Ik deed handprops en grafisch werk en was daarmee de hele (na)zomer zoet. Duurt nog wel even voor er iets van te zien zal zijn; allemaal worden ze verwacht in het nieuwe jaar.

We wonnen een lamp!

Voor de Politie-wervingscampagne Ik ga nooit bij de politie, die we met Steam, DPPLR en Initiative maakten, mochten we een Dutch Creativity Award in ontvangst nemen. De campagne viel in de prijzen in de categorie Society: Diversity, Equality & Inclusion. 

Olga Ponjee’s omnibus is uit

En ik mocht de cover ontwerpen! Olga wilde het omslag graag de feel geven van een oude omnibus, alsof het met goud op linnen was gedrukt. En dat idee pakte heel goed uit in print. Of, in de woorden van Olga: “Die cover messed echt wel met je hoofd!” De Oneindig-omnibus is gedrukt als limited edition 50 exemplaren, maar je koopt de losse delen ook gewoon als e-book.

Meer weten? Kennismaken?

Voor een complete lijst van projecten waaraan ik gewerkt heb, check je m’n CV.
Wil je eens praten over jouw project? Stuur me een berichtje!