Freelance creatief

Werken aan campagnes, activaties en content voor mooie merken. Tot dat ene moment waarop alles optelt en klopt. Ik denk graag met je mee! Van schets tot shoot, allround op concept-ontwikkeling, copy en art. Dus heb je iets moois in de steigers en kan ik meebouwen? Laat het me weten.

Freelance creatief

Werken aan campagnes, activaties en content voor mooie merken. Tot dat ene moment waarop alles optelt en klopt. Ik denk graag met je mee! Van schets tot shoot, allround op concept-ontwikkeling, copy en art. Dus heb je iets moois in de steigers en kan ik meebouwen? Laat het me weten.

NIEUW: Met energie kan het | 2023 | Campagne | Steam/Enexis
Uitvoerend creatief

Een employer branding-campagne waar de energie vanaf spat. Dat maakten we voor netbeheerder Enexis. Over techniek, maar met de mens in de hoofdrol. Want hun energie, daar gaat het om!

NIEUW: Voor wie ben jij er? | 2023 | Campagne | Steam/politie
Uitvoerend creatief

Voor een vader die opbelt, in blinde paniek. Voor een dorp dat zich zorgen maakt. Of voor de winkelier, die je nu nodig heeft. Wat je ook doet bij de politie, je doet het voor die ander.

Ik ga nooit bij de politie
2022 | Campagne
Steam/Politie
Concept/Copy

Een wervingscampagne met een eerlijk verhaal. Vol groei en verandering, met ruimte voor twijfels. Met agenten met wie je je verbonden voelt en een kwetsbare boodschap. Kortom: een campagne met lef.

Zonder IT’ers zijn we nergens
2017 – 2022 | Campagne
Steam/Politie
Concept/Copy/Art

IT’ers werven voor de politie? Dat betekent diep de inhoud in. In video-content, artikelen en podcasts. En met een doorlopende campagne via radio, OOH, social-uitingen, en dynamische bannering.

Vernieuw mee
2021 | Videocontent
Steam/UMC Utrecht
Concept/Copy

Onderwijs, zorg en onderzoek: bij UMC Utrecht komt het allemaal samen. En dus ook in de videocontent die we er samen met zorgprofessionals maakten. Te zien op de wervingssite en op social.

Wereldvrouwen
2021 | Podcast
Steam/Defensie
Concept/Copy

Podcastserie Wereldvrouwen gaat over zes vrouwen die kozen voor een carrière bij Defensie. We verrasten ze met een persoonlijk verhaal, geschreven door een bekende Nederlandse schrijver.

Zichtbaar plezier

De leukste producties gaan écht ergens over. Maar minstens net zo belangrijk is dat je ze met leuke mensen samen maakt. Mensen die plezier hebben in wat ze doen. Want dat voel je altijd terug.

En laat ik nou toevallig heel veel plezier hebben in wat ik doe! Ik vind mijn werk echt heel leuk. En daar mag je gewoon je voordeel mee doen. 

#scoreninjewijk
2021 | Videocontent
Steam/Politie
Concept/Copy

Potje voetballen met de wijkagent? Ja, want vind je mekaar op het trapveldje, dan zoek je elkaar ook op als het écht nodig is. En het leverde mooie videocontent op voor de werving van agenten.

Hackshield Amsterdam
2021 | Event
Gemeente Amsterdam
Scenario/Concept

Via serious game Hackshield leren kinderen spelenderwijs over cybercriminaliteit. Ik dacht mee met de gemeente over de lancering van de game voor alle Amsterdamse basisscholen.

Badge Academy
2021 | Serious game
Steam/Politie
Concept/Copy

Ervaren wat er allemaal bij politiewerk komt kijken? Daarvoor maakten we Badge Academy. Ik was inhoudelijk verantwoordelijk voor de game, inclusief de bijbehorende videocontent.

Reality Calling
2021 | Serious game
Steam/Defensie
Scenario

Neem jij ‘m op? Met Reality Calling dagen we potentiële officieren uit om in de wereld van Defensie te stappen en via hun telefoon een complexe missie tot een goed einde te brengen. 

Bl@ckmail
2021 | Escaperoom
Politie Amsterdam
Concept

Een mobiele escaperoom voor jongeren om het thema sextortion bespreekbaar te maken. Ik dacht als Cyber Special bij de politie mee over het concept en de puzzels. 

#CRIMEDIGGERS
2015 – 2020 | Serious game
Steam/Politie
Scenario/Art

IT’ers laten proeven aan het werk bij de digitale recherche. Dat doen we met serious game #CRIMEDIGGERS. En met de campagne waarin we stiekem allerlei aanwijzingen verstopten.

Alles wat je in je hebt
2019 | Campagne
Steam/Politie
Copy

Nog steeds trots op deze campagne. Ik werkte als copywriter aan de televisiecommercial en deed de vertalingen naar andere uitingen als DOOH, radio, banners en social.

ForróDam-teasers
2018 | Video
ForróDam
Video

Aankondigingen voor een zomers Forró-dansfestival in Amsterdam. Allemaal gefilmd op een iPhone en zonder budget, maar dat mocht de pret totaal niet drukken.

Team LVNL
2017 | Interactieve video
Steam/LVNL
Scenario

Benieuwd hoe het luchtverkeer in goede banen wordt geleid? Volg vier hoofdpersonen op een gezamenlijke werkdag. Ieder in z’n eigen vak maar zeker ook onderling verbonden.

The Digital Dutch 2017
2017 | Event
Steam/KPN
Scenario

Klanten van KPN meenemen in de wereld van de digitale transformatie. Met inspirerende cases, goeie gasten, live polls en digitale butler James. Ik schreef het scenario voor het event in de Hangaar in Katwijk.

NCOI-VideoScribes
2016 – 2017 | Uitleganimaties
NCOI Groep
Art/Scenario

De IT-strategie van NCOI intern zo helder mogelijk uitleggen via een serie animaties. Dat deed ik samen met de Enterprise Architect, die ook z’n stem leende voor de filmpjes.

HIZZQUIZ
2012 | Game
NoMoMo/Gelders Erfgoed
Copy

Spelen met het erfgoed van Gelderland: dat kon met multiplatformgame HIZZQUIZ. Ik schreef de game-dialogen en quizvragen over honderden Gelderse museumobjecten.

Eens praten?

Als het over arbeidsmarktcommunicatie gaat, dan verwijs ik je eerst even door naar Steam.
Voor al je andere campagnes, activaties en content maak ik heel graag kennis met je!

Eens praten?

Als het over arbeidsmarktcommunicatie gaat, dan verwijs ik je eerst even door naar Steam. Voor al je andere campagnes, activaties en content maak ik heel graag kennis met je!