Man, lekkere copy.
Teksten waar je blij van wordt. Die optellen van boven tot beneden. En die dan precies zeggen wat je zeggen wil. Verhalen die aanzetten tot actie. Teksten die je voelt. Met geen woord te veel. Of juist nét dat beetje extra. Dat je denkt: man hee joh, da’s lekkere copy.
Man, lekkere copy.
Teksten waar je blij van wordt. Die optellen van boven tot beneden. En die dan precies zeggen wat je zeggen wil. Verhalen die aanzetten tot actie. Teksten die je voelt. Met geen woord te veel. Of juist nét dat beetje extra. Dat je denkt: man hee joh, da’s lekkere copy.
Heb jij een goed verhaal?
Dan help ik graag om het goed te vertellen. Inhoudelijk ben ik gemakkelijk enthousiast te krijgen. Als het maar echt ergens over gaat. En dan volgen de woorden vanzelf.
Ik spreek een aardig woordje IT
Op zoek naar een copywriter met een technische achtergrond? Gevonden! Je kunt me veilig loslaten in je CMS of je change managers laten interviewen.
Zijn er filmmakers in de zaal?
Soms wil je grafische props waarvan de tekst ook echt in beeld kan. Kranten, dossiers, boekomslagen? Goed nieuws! Die maak ik voor je. Zonder spelfouten.
Mijn woorden, jouw tekst
Je teksten moeten van jou zijn en niet van mij. Daarom gaan we samen op zoek naar de kern van wat je zeggen wil. Naar de optelsom achter je boodschap.
Hebben we die? Dan is het zoeken naar die verfrissende insteek om jouw doelgroep echt te bereiken. Je verhaal weer op te bouwen met exact de juiste woorden. En dat kun je dan weer met een gerust hart aan mij overlaten. Want woorden vinden is m’n vak.
Voice-over
De stem van je merk, de intro van je podcast, of de call to action in je social video: die wil je in spreektaal en recht op je doelgroep. Mooi zo, hou ik van. Kan ik je wat laten horen?
Redactie
Ik ben nieuwsgierig van aard, dus ik duik graag in jouw wereld. Zo maken we je website to the point en van jezelf, lees ik mee met je boek, of maak ik content op maat voor je merk.
Short copy
De grootste impact maken met zo weinig mogelijk woorden. Even overtuigend als eerlijk. Dat is puzzelen en omgooien, net zo lang tot het klopt. Vergis je niet: short copy duurt vaak het langst.
Social
Je kan nog zo mooie content maken, je doelgroep moet ‘m wel eerst vinden. Schrijven voor social, passend bij het medium én in lijn met je campagne? Kan ik, doe ik, kom maar op!
Dialoog
Conversational banners, chatbots, game-dialogen, scenario’s en presentatie-teksten: ik schrijf ze op inhoud, snelheid en humor, passend bij zender en ontvanger.